Pagina's

woensdag 2 maart 2022

" It's your day"


Goedemorgen allemaal,

Afgelopen zondag is de nieuwe sketch voor de maand maart op onze facebook pagina van start gegaan. En wat een leuke is het weer!
We hopen dat vele van jullie er weer mee aan de slag gaan (ik heb er intussen al heel wat gezien op onze facebook pagina) want zoals de meeste van jullie wel weten is er een leuke prijs aan verbonden.


Wij als design team maken ook elke maand een aantal voorbeeld kaarten om jullie inspiratie te geven en voor deze sketch heb ik bovenstaand voorbeeld gemaakt. Het staat je vrij om de sketch naar eigen idee en maten te maken als we de afbeelding (zoals die hieronder staat afgebeeld) maar terug kunnen zien en natuurlijk moet het ook gemaakt zijn van het papier en zoveel mogelijk materiaal van Craft Sensations!!


Op de foto hieronder zie je welke materialen ik voor deze sketch gebruikt heb. Verder zal ik een korte beschrijving geven van mijn kaart wat misschien een handvat voor jullie kan zijn...


Ik ben begonnen met, voor de grote cirkel, een design papier van 30.5 - 16 cm te snijden en deze dubbel te vouwen. De doorsnede van mijn cirkel is 15 cm. De doily die ik gebruikt heb is er één uit mijn eigen voorraad en al een "oudje". Omdat de bloemetjes wat omhoog gedrukt kunnen worden vond ik het leuk om daar een gemstone in te plakken. Op de doily heb ik weer een blauwe cirkel geplakt, deze heeft een doorsnede van 9 cm. 


Op de foto hieronder laat ik nog even zien dat ik de grote cirkel niet helemaal rondom heb uitgesneden maar een klein stukje van de vouw heb laten zitten zodat ik de kaart rechtop neer kan zetten.


Op de blauwe cirkel van 9 cm heb ik een roze cirkel van 8.5 cm geplakt. Naast de grote cirkel zie je op de foto dat er nog 2 cirkels  klaar liggen, de onderste blauwe is 6 cm doorsnee en de tekst cirkel is 5.6 cm doorsnee. Deze heb ik eerst op elkaar geplakt en daarna aan de achterkant van de blauwe cirkel dubbelzijdig foam tape geplakt.


Dit geeft een iets verhoogd effect wat ik wel leuk vind.


Tot slot heb ik de bloementoef, die op de voorkant van het design blok staat afgebeeld, uit geknipt. Ook hier heb ik wat foam tape achter geplakt en het vervolgens op de cirkel rand op geplakt. 


Ik vind het een hele leuke sketch en heb met veel plezier dit voorbeeld gemaakt. Ik ben heel benieuwd wat jullie ermee gaan maken en hoop er dan ook heel veel terug te zien op onze fb pagina Creatief met Craft Sensations & Art Sensations. Succes en creatieve groetjes, Sonja.


Dit zijn de producten van CS die ik gebruikt heb.










 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten