Pagina's

woensdag 16 juni 2021

Round Robin

 


Ik heb de afgelopen tijd meegedaan met een Round Robin en heb daar ook vaak een pagina gemaakt met Craft Sensations producten dus ik vond het leuk om jullie te laten zien wat ik heb gemaakt.
Het leuke van Round Robin is dan weer dat je nu een keer voor iemand anders aan de slag mag.
Ja, ik zeg altijd dat journaling zo leuk is omdat het lekker voor jezelf is maar dat blijf ik dan ook heerlijk daarnaast doen hoor. Het is echt heel tof om juist in deze Round Robin boekjes te zien wat anderen maken en daardoor weer geïnspireerd te worden.


Ik heb op deze pagina's gekozen om een achtergrond te maken met het mooie papier uit een designpad.
Vervolgens heb ik er met een stencil een patroontje opgemaakt met modelling paste.
Met wat strookjes papier en uitgeknipte plaatjes uit hetzelfde designpad maak ik de pagina af.


Ik blijf die pasta een gaaf effect vinden...


Het is wel een vrolijk geheel worden zo met deze plaatjes...


Doen jullie ook wel eens mee aan een Round Robin?

Lieve groetjes,


Ik heb het volgende product gebruikt van Craft Sensations:




2 opmerkingen:

  1. Hoi Erg leuk gemaakt.
    Ik heb er nog nooit van gehoord.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb even opgezocht wat het betekent. Lijkt me leuk, maar mezelf kennende, ik vind het dan leuk maar na verloop van tijd komt de klad er dan in en daar heeft niemand iets aan.
    Wel een heel leuk idee en die van jou is erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen