Pagina's

zaterdag 9 juli 2022

mini album life at the beach

 

 Hoi  allemaal,

vandaag wil ik met jullie deze schattige mini album delen, hij is 10 x 10 cm, en heel simpel te maken. Helaas dit keer geen tutorial, dit model heb ik wel vaker gemaakt in het groot. Ik moet de rest van de vakantie foto's nog af laten drukken, dus deze komen er later nog bij in.

De binnenpagina's zijn 10 x 20 en gerild op 5 cm en 15 cm deze delen heb ik aan elkaar geplakt, en van een strook designpapier heb ik een omslag gemaakt.

Ik gebruik vaker witte kaartjes ipv foto's met daarop een stempel, als je dit cadeau geeft zonder dat je foto's hebt is het wat leuker geven.



Ik heb de kaartjes uit het blok gebruikt om het album wat op te pimpen, aan de rug heb ik wat stukjes lint geknoopt voor een speels effect.


Groetjes Patricia


wat heb ik gebruikt:






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten