Pagina's

donderdag 18 april 2019

onderwater wereld

Hallo allemaal

Vandaag wil ik jullie heel graag mijn onderwater kaartjes laten zien, deze techniek laat ik al een aantal jaren steeds weer terug komen tijdens mijn workshops en gaat nooit vervelen. Deze kaarten zijn leuk om te maken met het thema zomer/strand/zee maar ook heel leuk om kinder thema kaarten mee te maken.
Vandaag laat ik jullie dit kaartje zien en morgen laat ik jullie zien hoe je met deze techniek er ook een leuk stoer kinder thema kaartje van kunt maken.

In deze blogpost ga ik jullie zien met welke CS materialen ik gewerkt heb en zal ik al het een en ander uitleggen maar vrijdag middag 19 april om 14.00u  ga ik op onze facebook groep
tijdens een live uitzending laten zien hoe ik (ik noem het maar even de onderwater techniek) gedaan heb en zal ik ook laten zien hoe je op verschillende manieren die leuke patrijspoortjes kunt maken.
De link naar het filmpje zal later ook bij deze blogpost gezet worden.

Dit is het kaartje met het zee/onderwater thema


De patrijspoort heb ik zelf gemaakt door met 2 verschillende maten cirkel snijmallen in elkaar te leggen en daar een kader met uit te snijden.
hoe ik de nopjes er op maak en het een metalic effect geeft dat laat ik jullie ook morgen in de live uitzending zien.. 


Om het kaartje aan te kleden heb ik verschillende wooden deco's gebruikt
deze hadden al een kleurtje en paste goed bij dit kaartje dus daar heb ik verder niks mee gedaan.
wel heb ik er nog een paar echte schelpjes bij geplakt, deze zoek ik altijd op het strand en hoe kleiner ik ze vind hoe liever ik het heb want dan kun je heel goed gebruiken voor op je kaarten.



Ook heb op dit kaartje "a message in a bottle" verwerkt
ik heb hiervoor een leeg flesje van de craft bottles dat ik bewaard had gebruikt.
ik heb een stukje cardstock oud gemaakt met inkt daar een tekst op gestempeld daarna het papiertje een beetje verfrommeld en in het flesje gestopt, daar nog een klein beetje goud glitter bijgevoegd voor een beetje zand effect.



Voor het onderwater leven te creëren heb ik 2 verschillende stempel sets gebruikt, onder aan deze blogpost kun je zien welke dat zijn.
je kunt zelf een mooie achtergrondje met deze stempels maken en dan inkleuren maar deze heb ik gemaakt van design papier ook dat zal ik in de live uitzending laten zien. 






Gebruikte CS materialen













Groetjes 




5 opmerkingen:

  1. Het maakt mij heel nieuwsgierig naar je onder water techniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart.
    Ik ben ook benieuwd hoe je dat gaat doen.

    groetjes, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart is het zo geworden ! mooi gemaakt, veel leuke details,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat gaaf gemaakt! Ik ben heel benieuwd naar je filmpje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen