Pagina's

zaterdag 27 november 2021

cadeau zakje

 

 Goede morgen,

ik laat vandaag een gepimpt papieren boterhamzakje zien, dit zijn standaard zakjes die ik in de supermarkt heb gekocht. Ik heb hem iets korter gemaakt, en rand wat steviger gemaakt met een strook wit cardstock bewerkt met een rand pons.


In het zakje heb ik embellishments gestopt die in de giftbox met kerst thema zit. Deze was te koop bij de supermarkt hier op het plein de kon ik dus niet laten liggen.


Ter versiering heb ik een stukje lint af geknipt en dubbel onder een randje design papier geplekt, dit afgemaakt met een houtje.


onderop heb ik een cluster gemaakt van die-cuts, met een stukje washi tape eronder, de bol heb ik opgehoogd met 3d tape.

 
Bovenin heb ik ook een die-cut geplakt als soort van sluiting, en links bovenin heb in nog 2 sequins geplakt.


Tot slot heb ik deze die-cut nog achterop geplakt.
groetjes patricia




wat heb ik gebruikt:

kerst box kaarten maken (geen foto)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten