Pagina's

vrijdag 3 juni 2022

Sketch juni

 

Hi allemaal,

De nieuwe sketch challenge is van start gegaan op Creatief met Craft Sensations!

Ik heb er een vintage verjaardagskaart van gemaakt.
In het designblok zitten ook teksten en afbeeldingen dus die heb ik ook gebruikt, lekker makkelijk dat alles bij elkaar past. 

Onder de afbeelding heb ik nog wat op kleur gemaakt gaasverband geplaatst en en op de afbeelding heb ik een bloemetje gestempeld met een swirl eronder.


Met de Sketch Challenge is de bedoeling dat je in ieder geval de vorm aanhoudt en volg je de opbouw van de sketch, toevoegen mag altijd, weglaten niet...
Dus in dit geval heb ik een rechthoekige kaart gemaakt. Als je nieuwsgierig bent geworden naar mijn werkwijze, maten of welke materialen ik heb gebruikt, dan kan je de rest van het blog lezen, veel plezier met het meedoen!

De sketch:


Liefs Bianca


Werkwijze:

Ik neem een A5 formaat kraft en vouw dit dubbel.


Daarop designpapier 0.5cm kleiner.


Daarop een gemat kaartje van 6.5x10cm.


De banner is 2x13cm.


De afbeelding stans ik uit designpapier.
 

Ik breng een stukje gaasverband met inkt op kleur en plaats dat onder de afbeelding.


Ik stans 2 kleuren swirls uit, en plaats deze een beetje net niet op elkaar.


Tekst erbij, ook deze mat ik op kraft.


Dan stempel ik met embossingpoeder een bloemetje.


Links onderin en op het bloemtje komen parels en dan is de kaart klaar.


Gebruikte materiale:

Designpapier


Snijmal swirl


Bloemetje stempel.


Kraft


Parels



Geen opmerkingen:

Een reactie posten