Pagina's

woensdag 21 april 2021

Cadeauzakje



Ik ben aan de slag gegaan met papieren broodzakken die je gewoon bij de supermarkt kan kopen.
Ik zag dit idee online voorbij komen en het zag er zo leuk uit, hier kan je alle kanten mee op.
Misschien heb jij ook zo´n leuk paperblock van Craft Sensations dan heb je superleuke onderdelen die je op dit zakje kan gebruiken maar wees lekker creatief en gebruik gewoon wat je nog hebt liggen hoor.

Hieronder kan je lezen hoe ik dit zakje heb versierd.


Stap 1: Neem een stencil en breng met wat modelling paste een patroon aan.
Goed laten drogen of gebruik voorzichtig je heattool als je net zo ongeduldig als ik ben.


Stap 2: Breng wat kleur aan met watercolor, ook hier geldt eerst weer goed laten drogen.


Stap 3: Breng met een flink natte kwast spetters aan, laat de verf tussen de verschillende kleur drogen.


Dit is het resultaat na de voorgaande stappen, al een heel fleurig geheel.
De zak is wel erg dun dus het gaat wel wat bobbelen maar dat vind ik niet erg.


Stap 4: Breng elementjes aan.

Ik gebruik de losse elementjes uit het nieuwe paperblock die als thema Happy Birthday heeft, 
wat een supervrolijke designs zitten hierin, daar wordt je toch meteen blij van?!
Ook zitten er achterin stickers en daar zitten ook strookjes stickers bij die lijken op washi-tape, ik kies hierbij de tekststicker en de vlaggetjeslijn.


Stap 5: Sluit het zakje af met een leuk labeltje.


Met een ander paperblock versierde ik nog een cadeauzakje:


Bij dit zakje gebruikte ik geen modelling paste maar stempelde de achtergrond met een panterprintje.
Vervolgens gebruikte ik ook hier weer allerlei elementjes uit dat ene paperblock en zo heb je al heel snel een leuk resultaat. Ik ben echt dol op deze blokken!

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en ben heel benieuwd of jullie ook weleens cadeauzakjes versieren, post je ze dan even op de groep?

Hartelijke groetjes,


Ik gebruikte deze materialen van Craft Sensations:
















































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten