Pagina's

woensdag 27 april 2022

Moederdag


Voor mijn moeder maakte ik dit jaar een schort-kaart waar ik lekker wat tags in heb gestoken. 
Op de grootste tag schrijf ik nog een passende tekst en ik denk dat ik er een bloemenbon van onze bloemist in stop. Zo kan ze zelf een keer wat moois kopen.   


Ik heb zelf een schort getekend op een wit papier.
Vervolgens op kraftpapier gelegd en weer omgetrokken, 2 naast elkaar zodat er een dubbele kaart ontstond en toen netjes uitgeknipt.
 Daarna op designpapier iets kleiner uitgetekend en uitgeknipt.
Snij vervolgens een strook papier die over de breedte van de kaart past en plak die alleen aan de onder- en zijkanten vast zodat er een pocket ontstaat waar je dan vervolgens de tags in kan steken.



Ik maakte de schort af met een koord van papier aan de bovenkant en een lint aan de zijkant, waar de kaart ook mee dicht gestrikt kan worden.
In de grootste tag maak ik nog een gaatje waardoor ook een lintje komt...

Wat maak jij dit jaar voor moederdag?

Ik ben een dankbaar mens als dochter en moeder...
In mijn gedachten ben ik ook bij de vrouwen die geen moeder hebben of zelf geen moeder zijn geworden en dat graag gewild hadden 💓 

Lieve groetjes,

Deze producten gebruikte ik van Craft Sensations:








2 opmerkingen: