Pagina's

woensdag 14 juli 2021

Black & White Journal



Als er weer een zwart-wit paperblok uitkomt van Craft Sensations dan moet ik ermee aan de slag in mijn journal. Het combineert altijd heel tof met kraft en jute.


Deze pagina hebben jullie stiekem al gezien bij de sketch van juli.
Afmeting journal 20x 13 hoog en dan lange zijde rillen op 10 cm
Zo passen de fotoframes uit het blok op de pagina.


Ik heb aan de binnenkant van de omslag een pocket gemaakt van kraftpapier.
Het geeft altijd een leuk effect om er dan leuke tags in te steken.


Vind je dit beestje ook niet super schattig?


Ik hou ervan om dan ook wel in de washi-box te duiken 
en het te combineren met allerlei papier en stempels.
Het leukste vind ik om het dan gewoon af te scheuren, washi hoeft niet persé netjes ;)


De meisjes uit dit blok zijn toch geweldig? 
Zo leuk dat ze in dit blok op verschillende formaten terugkomen.
De hexagons kan je erg leuk in je journal verwerken.


Hier heb ik het meisje uitgeknipt zodat ze nog leuker uitkomt op deze pagina.


Laatst bij een SOL de driehoeken verkeerd gesneden maar ik had ze bewaard en dus in dit album weer hergebruikt... Nu kijk ik wel 3x voordat ik iets snij maar een foutje is zo gemaakt he? 

Dit journal heb ik echt gemaakt om me te ontspannen door wat leuks te maken, 
heerlijk knippen en plakken en een lay-out maken terwijl je bezig bent.
Geen echt plan van te voren, dit is echt om lekker voor mezelf bezig te zijn.
Als je toch graag wil dat het een doel heeft, zou je op de voorkant er een thema aan kunnen maken dus dat je het bijvoorbeeld voor een jarige maakt in plaats van een kaart.
Voor mij is dit gewoon therapie :)

Lieve groetjes en ik wens jullie ook veel ontspanning toe bij het creatief bezig zijn,



Ik heb deze producten van Craft Sensations gebruikt:
















5 opmerkingen:

  1. Erg leuk deze kaart, ik heb dit superleuke blok ook e ik ben geïnspireerd geraakt, dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te horen, heel benieuwd wat je hebt gemaakt, deel je dat op onze Facebookgroep ;)

      Verwijderen
  2. Hallo. Mag ik u vragen waar de stempel van het meisje te koop is? Ik neem aan dat het een stempel is! Ik hoop graag van u te horen.
    Groetjes Diane hogenbirk

    BeantwoordenVerwijderen