Pagina's

vrijdag 18 maart 2022

Bewegende "gekke"beestjes kaart.........

 


                                       Hoi Hoi Vandaag een kaart met de "gekke" beestjes erop. 

Eigenlijk vind ik ze heel raar maar ik denk als een kindje deze kaart krijgt die dat best wel een grappige kaart vind. Je kan deze stempels nu in de winkel vinden . Het leuk me den ook  wel leuk om deze gekke beestjes te laten bewegen op een kaart. En naar even te zoeken op het internet vond ik wel zo iets.Ik heb het voor jullie uitgewerkt en het is eigenlijk heel gemakkelijk te maken .Dus binnenkort hoop ik jullie kaarten ook op de facebook groep te zien.

                           

   

                 





Grappig toch .....?
Ik laat je hieronder zien hoe je deze ook kunt maken.
door middel van twee 1 cent muntjes.



Begin met een vierkant stukje papier de maat maakt niet zoveel uit dat is net wat je zelf leuk vind.
Stans hier een rondje uit en ook een iets groter rondje (deze gebruiken we niet meer)
zorg dat je wat ruimte er tussen hebt net iets kleiner dan je muntje van 1 cent.



                  Plak deze delen op je basis kaart met wat foam tape zodat het iets hoger is


Doe ook een stukje foam tussen de 1 cent muntjes 


En zo als je hieronder op de foto ziet past het muntje er precies tussen.
Hier kun je nu je stempeltje op plakken .
En je basis is al klaar .
Simpel en best leuk toch .







Gebruikte materialen.

Groetjes Marcella






























 

 


4 opmerkingen: