Pagina's

maandag 18 juni 2018

Hello


Craft Sensations heeft hele mooi folie druk paper pads, in deze blokken zit 2 keer hetzelfde printje maar 1 keer gewoon in kleur en 1 keer in folie druk.
Ik heb voor dit kaartje papier met en zonder folie druk gebruikt
Ook de nieuwe stempel serie heb ik gebruikt bij deze kaart en het afdrukje heb ik ingekleurd met de kleurpotloden van Craft Sensations



Het afdrukje heb ik gekleurd met de potloden van craft sensations, deze potloden heb ik genummerd en daar een kleurenkaart bijgemaakt zodat je goed de kleuren bij elkaar kunt zoeken.
de kleurenkaart is te downloaden op onze facebook groep creatief met craft sensations


Achter het afdrukje heb ik een stukje vellum (perkament papier) geplakt.

het afdrukje wat ik gebruikt het komt uit deze serie





In het harmonica gedeelte heb ik het papier met foliedruk gebruikt, op de foto is niet zo heel goed te zien maar daar zit echt een mooi glans op




Ook op deze kant heb ik een stukje vellum geplakt en hierop de foto's uit het stempel set geplakt



Tot slot de voorkant 
deze heb ik heel rustig en simpel gehouden omdat je daar verder toch niks van ziet omdat je de kaart open weg zet.
De tekst is van Penny Black en heb ik gestempeld met gilding polish van Cosmic Shimmer




Ik hoop jullie weer te hebben kunnen inspireren met dit kaartje

Groetjes!!



6 opmerkingen:

  1. Hoi, hoi, heb al een paar keer aangegeven dat ik het materiaal dat jul;lie gebruiken supermooi vind. En waar ik het kan kopen. Waarom krijg ik geen antwoord ?
    Dus bij deze nogmaals de vraag waar dit alles te koop is ?
    MVG Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Marjan de producten die wij gebruiken zijn te koop bij Action. Mvg Sandra

      Verwijderen
    2. Oke. Zijn dit dan iedere keer de nieuwste producten? Bij ons liggen echt niet zulke leuke spullen

      Verwijderen
    3. Wij werken zowel met de nieuwste artikelen als met de wat oudere artikelen. Wij gebruiken dat door elkaar

      Verwijderen