Pagina's

vrijdag 17 december 2021

Snelle kerstkaartjes met restjes papier ......

 


 Hoi Hoi 

Je kent dat vast wel denk je dat je genoeg kerstkaartjes hebt gemaakt. Maar dan krijg je net weer een kerstkaartje in de bus en die had je nou net geen kaartje gestuurd .

Dus hier de oplossing een zelf gemaakt kaartje snel gemaakt en ziet er toch ook nog heel leuk uit.

Ik gebruikte de kerst blokken van dit jaar van Craft Senastions .

Omdat ik er al aardig wat papier van gebruikt heb ging ik nu voor de rest stukjes .

Voor de basis kaart pakte ik een beetje een effe kleur (Die zat bij mij nog in het blok)

de maat is 15,5 cm x 21 cm deze dubbel vouwen en dan past die in een gewone envelop.



 Een stukje wit cardstock van 9,5 cm x 14,2 cm .
Maak dan met leuke rest stukjes desing papier strookjes van 2 cm breed en deze aan de onder en bovenkant scheuren .
De lengte hou je verschillend .
Opplakken naast elkaar op je stukje witte cardstock.
Die met wat foam tape op je basis kaart plakken .

Dan een leuke tekst stempel stempelen en uitknippen of uitstansen .
Wat touw of raffia of wat je leuk vind onder de stempel en vastplakken met wat 3D kit.

En klaar is je kaartje .
Hier kan je natuurlijk van alles en nog wat bij verzinnen .
Dus ga lekker aan de slag....





Gebruikte materialen 





Fijne feestdagen 








2 opmerkingen: