Pagina's

zaterdag 5 september 2020

zomer album

 

Goede morgen,

je zult wel denken een zomer album... ik heb deze tijdens onze vakantie gemaakt, toen het erg warm was. Dit album heb ik 15 jaar geleden voor het eerst gemaakt bij een workshop, ik heb er nadien nog veel meer gemaakt in verschillende maten en thema's.

Er kunnen als je deze maakt zoals ik dat gedaan heb 7 foto's in, leuk om cadeau te doen bv voor kersverse ouders of bijzondere verjaardag.

Als je het album open klapt en dicht maakt heb je een ster, dit album noemen ze ook wel  het chinese sterren album. 

Ik heb geen harde kaft gemaakt maar gewoon het designpapier op de voor en achterkant geplakt met organza lint ertussen, om het album dicht te kunnen maken.

 
Op de voorkant heb ik een titel geplaatst en wat houtjes geplakt, de houtjes zitten over elkaar heen. Ik heb extra veel lijm gebruikt en het een nacht laten drogen. 

Aan de rechterkant heb ik ruimte voor de foto's en links alleen designpapier, dit is niet echte een album die je heel "dik" kunt maken.


wat heb ik gebruikt:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten