Pagina's

woensdag 2 september 2020

"Recycle" Box.


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik eens een keer geen tutorial voor jullie maar wel een leuke blogpost. Ik was op mijn vakantie adres en had niet zoveel materiaal ter beschikking en dacht: waarom zou ik de kaft van een basisboek niet hergebruiken? Het is tenslotte ook gewoon stevig kraft papier!
Via het 'net' heb ik wat patroontjes gevonden en ben aan de slag gegaan.
Het resultaat laat ik jullie via foto's zien en ik heb natuurlijk zoveel mogelijk materiaal van Craft Sensations gebruikt.
Helemaal onderaan heb ik de artikelen, die ik voor deze post heb gebruikt, weer vermeld.
Ik hoop dat iedereen gezond en uitgerust door de vakantie periode heen gekomen is en dat we weer veel van jullie mogen gaan zien op onze face book pagina.
Veel plezier met deze blogpost en graag tot de volgende keer.


Hierboven is duidelijk de kaft van het papier te zien wat ik gebruikt heb voor een soort bakje.


Hierboven de voorkant van het bakje. Hier zie je dat ik een klein envelopje gevuld heb met twee kleine tags. Ik heb dit tegen de 'rug' aan geplakt die ik eerst van design papier heb voorzien. Tegen de achterkant ook wat washi tape geplakt. Tegen de voorkant heb ik een bloem geplakt die ik uit een blaadje van de paper pad geknipt heb en in laagjes op elkaar geplakt. In het midden heb ik een zwarte sequin geplakt.


Ook een groter envelopje met kaartje hebben hun plekje in het bakje gevonden. Alles is nog steeds van de kaft van het basisboek gemaakt.


Op de envelop en het kaartje heb ik ook weer een 3D bloem geplakt. Op het kaartje zie je dat ik ook gebruik gemaakt heb van de houten letters van CS.






De vlindertjes die ik her en der geplakt heb, heb ik allemaal uitgeknipt uit een vel van een 30 - 30 cm designblok van Craft Sensations.




Ik hoop dat ik jullie met deze post geïnspireerd heb om ook eens te kijken naar 'recycle'papier en daar mee aan de slag te gaan!  Creatieve groetjes en tot de volgende blogpost,  Sonja.







5 opmerkingen: