Pagina's

zaterdag 21 maart 2020

polaroid boekje met puffy stickers


Goede morgen allemaal,

wat een rare weken zo, kinderen thuis van school, zoveel mogelijk binnen blijven. Gelukkig heb ik mijn hobby dus daar kan ik mijn ei wel in kwijt.

 Ik kon het niet laten toch weer een mini boekje te maken, dit keer met puffy stickers, deze heb ik al vaak in de handen gehad maar heb er nog weinig mee gedaan.



Ik heb een strook dubbelzijdig designpapier gesneden van 11 cm hoog en 29,5 cm breed, deze heb ik gerild op 7,5  - 8  - 15,5  - 16 - 23,5 - 24 en 24,5 cm

(ik heb het patroon gemaakt met 1 kleurig papier als je een print hebt met bv tekst moet je deze even omdraaien, sorry)






Ik heb 3 witte stukken metallic cardstock op 6,5 cm x 20 cm gesneden en deze gerild op 10 cm, deze vormen de zogenaamd "polaroid" foto's, hierop komt een foto of plaatje van 4,5 cm x 5,5 cm.
deze heb ik in het midden van de pagina's geplakt.





Om het boekje te sluiten heb ik een belly-band gemaakt, ik heb een strook van 4 cm x 20 cm gesneden en deze om het boekje gevouwen, daarna de stukken die overlappen op elkaar geplakt.


 In plaats van foto's heb ik een stempel erop gezet met een camera, mocht ik het boekje cadeau geven, dan weet degene die hem krijgt waar de foto's moeten komen.




Nu is de basis van het boekje klaar en kun je deze zelf naar wens versieren.
veel plezier met het maken van dit boekje.
Blijf gezond allemaal !



 wat heb ik gebruikt:




2 opmerkingen: