Pagina's

donderdag 7 december 2017

Kerst klos/spoel met een linten kerst verlanglijstje

Kerst klos/spoel met een linten kerst verlanglijstje


Het idee voor het volgende project zit al jaren in mijn hoofd of eigenlijk zijn het 2 verschillende ideeën. Toen ik door mijn CS stempels zocht en ik de vintage speelgoed stempelset zag, kwam daar nog een derde idee bij..... Deze drie ik heb samen gevoegd tot 1 project
  • een altered spoel of klos
  • een stofjes snippet rol
  • een kerst verlanglijstje


Deze materialen heb ik onder andere gebruikt





Je kunt in de video bekijken hoe ik het heb gemaakt, aan het einde van de video is een tutorial.

https://youtu.be/JxCXKB2gDeA

Als je het lint afwikkelt dan vind je aan de binnenkant het verlanglijstje voor de kerstman 
In de video kun je goed zien hoe mooi het is geworden.


Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt en op mijn blog kun je nog meer foto's en een zeer uitgebreide beschrijving vinden. https://pitje4life.wordpress.com/



  • lint spoel
  • lint 5cm breed (zelf aanpassen aan de maat van je spoel)
  • stukjes kant en lint
  • groter stuk kant 
  • stuk katoen om op te stempelen
  • allerlei kleine versieringen
  • grote houten knoop
  • plak pareltjes
  • glitter
  • roosjes papier
  • klein houten spoeltje
  • papieren rietje
  • distress inkt
  • gesso
Van craft sensations:
  • stempelset (vintage speelgoed en 2 kerst stempelsets)
  • houten figuurtjes
  • paper
  • kerst bellen
  • 3D pearl paint

1 opmerking: