Pagina's

zaterdag 6 november 2021

mini album van onderzetters

 


 Goede morgen,

de voorkant herkennen jullie vast wel, daar heb ik de sketch van de november challenge voor gebruikt.

Ik heb er een mini boekje van gemaakt met 4 onderzetters/ bierviltjes, ik heb de randen paars gemaakt met een stukje schuurspons en vintage verf van Art sensations. Het drogen duurt niet lang gelukkig, ondertussen heb ik designpapier op maat gesneden 0,5 mm kleiner als de onderzetters en de randen bewerkt met inkt.

Ik heb alle beide kanten van de viltjes beplakt met designpapier, op de rechter delen heb ik een stukje cardstock geplakt waar een foto op kan, op de linkerkanten heb ik een notitie blaadje uit het journal boek geplakt.

De voorkant heb ik versiert met die-cuts uit het journal boek, deze heb ik met 3d tape opgeplakt, ook heb ik een vlinder uit geknipt en hier een "votsje" garen onder gedaan en een stansje van takjes.


Het geheel heb ik met een kettinkje vast gezet, in ieder viltje heb ik met een tang een gaatje bovenin gemaakt.

groetjes Patricia















Geen opmerkingen:

Een reactie posten