Pagina's

woensdag 13 november 2019

Doosje "happy birthday" met rond boekje - Gast DTer Patricia




hallo allemaal

 Vandaag schrijf ik mijn eerste blogpost als gast designer voor Craft Sensations (CS).
Ik ben aan de slag gegaan met het pakketje wat ik gekregen heb,
 wat een leuke spulletjes zaten daar in daar kon ik wel mee uit de voeten.
Ik heb ook doosjes van CS gebruikt (de ronde variant) en heb deze opgepimpt en er een klein boekje gemaakt wat er in het doosje past.
We hebben 300gr cardstock gekregen deze heb ik als basis gebruikt en de randen bewerkt met "shiny metallic water colour paints" van ART sensations.
 Mijn ontvangen pakketje:


Wat misschien nog leuk is om er bij te vermelden, is dat ik ook gebruik heb gemaakt van de cirkelsnijder van (CS) deze is heel handig als je mooie rondjes wilt snijden, er zit ook een "dopje" bij zodat je geen gaatje in je papier krijgt.
De stempel met de bloem heb ik 2x afgedrukt en bij 1 bloem heb ik er wat bladeren vanaf geknipt zodat er een beetje 3d effect ontstaat.



 Ik heb nog meer spulletjes gebruikt, deze staan hieronder op de foto:




Groetjes Patricia

5 opmerkingen:

  1. Wat een schattig doosje Patricia!
    Leuk idee ook dat boekje erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie binnenkomer heb je gemaakt als gastdesigner Patricia. Het doosje is al mooi bewerkt en dan als verrassing ook nog een leuk boekje erin verstopt. Mooi...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen