Pagina's

zaterdag 18 april 2020

Journal boekje voor washi


Goede morgen,

Fijn af en toe het zonnetje, ik heb meteen last van de opruim kriebels, dingetjes sorteren heerlijk !
We hebben pas weer leuke post gehad van Craft Sensations, daar zaten heel veel leuke washi tapes bij, daar ben ik dol op ( de teller staat op 300+ )

Ik wil graag de spullen voor het designteam apart houden anders raak ik het overzicht kwijt, vandaar dat ik mijn tape ook overzichtelijk wilde hebben. Misschien ook handig voor jullie thuis, of je maakt er je eigen variant van. 


In een vorige post van mij kon je al zien dat ik in de journal bezig ben geweest met het witte boekje  http://craft-sensations.blogspot.com/2020/02/journaling-net-even-anders.html

voor de tape gebruik ik het roze boekje, ook al is de tekst prachtig voorop, ik heb er toch voor gekozen om hem op te pimpen.


Ik heb van het leuke designpapier met hondjes een stuk gesneden van 10,5 cm breed bij 20,5 cm hoog
van het rest stukje heb ik een strook van 4,5 cm gesneden en hier de achterkant van gebruikt.
(het geheel is net een stukje kleiner als de voorkant als je het op plakt)

Om deze strook te matten heb ik grijs metallic papier gesneden op 10,5 cm bij 5 cm, uit het andere stuk heb ik 2 swirls / borders gestanst deze komen uit een ouder setje.

Op het wit marmeren deel heb ik het woord washi gestempeld, deze vervolgens op het grijze deel geplakt en zo de voorkant gemaakt. De stansjes boven en onder het gestempelde gedeelte geplakt en tot slot nog 2 sequins links onderaan geplakt, je kunt aan de rechterkant de hoekjes nog even wat afronden met een schaar of pons.

Ik heb tabjes om de 4 pagina's geplakt zodat ik de tape op kleur kan terug vinden, je kunt hiervoor ook gewoon een stukje washi tape dubbel plakken en een klein stukje uit laten steken. 



Hieronder een aantal van mijn pagina's:





er is nog plek genoeg, ook voor als er straks weer andere kleurtjes bij komen en later in het jaar misschien wel wat  kerst printjes.


Het bovenstaande boekje is zonder tabjes, dat kan natuurlijk ook.

Bedankt voor het bezoeken van dit bericht , als je iets maakt laat het gezellig zien in de groep, tot de volgende keer.
en blijf vooral gezond allemaal.




wat heb ik gebruikt:









  

2 opmerkingen: