Pagina's

woensdag 2 februari 2022

Sketch Februari

 


Deze maand mag ik wat vertellen over de sketch.
Ik heb gekozen voor een blauw thema vanwege mijn journaling challenge, zo kleurt mijn scrapbook in dit kwartaal helemaal blauw...


Elke maand hebben we op de Facebook groep Creatief met Craft Sensations en Art Sensations een sketch, waarbij je een voorbeeld krijgt hoe de kaart eruit moet komen te zien en maken we als DT-team ook alvast kaarten met de sketch als voorbeeld. Hierboven zie je waaraan de kaart deze maand moet voldoen, iets extra's toevoegen mag wel altijd. Een leuke uitdaging waar altijd veel mensen aan meedoen en er is natuurlijk elke maand weer kans op een mooi prijzenpakket.


Ik vind het leuk om bakers-twine en washi-tape te gebruiken op mijn projecten.


Voor februari heb ik bewust gekozen voor een hartjes-thema en heb zelfs strass hartjes gebruikt om de pagina helemaal af te maken :)

Ik heb de pagina later nog een klein beetje aangepast, zodat het thema koud er ook nog in zou zitten en deze pagina ook mee kon doen voor de journaling challenge. 



Ik werd wel vrolijk van het resultaat:




Doen jullie deze maand ook weer gezellig mee?
Creatieve groetjes,

De gebruikte materialen van Craft Sensations:











 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten