Pagina's

vrijdag 10 maart 2017

Mosaic photo frames

Jullie hebben ze vast al eens zien liggen bij de Action, de mozaïek fotolijstjes van Craft Sensations.




De foto's op de verpakking geven je een idee van wat je er mee kunt doen.
Vandaag laat wil ik jullie laten zien dat je deze lijstjes ook heel erg leuk kunt combineren met met papier en dat je ze niet alleen als fotolijstje hoeft te gebruiken.
Uiteraard heb ik hierbij ook het papier van Craft Sensations gebruikt.



 Het idee achter dit lijstje is dat je het ook kunt gebruiken als verjaardagskaart. 


Ik heb eerst 2 reepjes papier gesneden van 3,5cm hoog 
Dit papier komt uit het paper pad Vintage notes.
Het papier heb ik gelijmd met de lijm uit het mozaïek pakket.

Daarna heb ik wat zwarte mozaïek steentjes uitgezocht en deze goed vast gelijmd
Dit laat je dan een half uurtje drogen voor je verder kan ondertussen kun je alvast aan het volgende lijstje beginnen.
Nadat de lijm droog was ben ik het cement poeder aan gaan maken met water 
Tip!!! bereid eerst alle lijstje voor zodat je in een keer alle lijstje in kunt voegen dan hoef je niet steeds opnieuw cement aan te maken, 
Hoe je het cement aan moet maken staat heel goed beschreven op de duidelijke gebruiksaanwijzing. Mocht je het cement nog iets te dun vinden roer er dan een klein beetje extra cement poeder door heen.
Voeg de steentjes in pas wel op dat je het niet op je papier smeert.
Als je ingevoegd hebt laat je dit ook weer een half uur drogen voor je verder kunt gaan.

Ik heb de randjes van het papier beinkt met donder bruine inkt.
Ik heb op de achterkant een stukje papier geplakt uit de paper pad Dandy Retro

Ik heb de voor en achterkant van het lijstje op elkaar gelijmd en de zijkant afgewerkt met een zwarte structuur pasta zodat je de naden niet meer ziet.


Het tweede lijstje heb ik opdelfde manier gemaakt als het eerste


Ik heb bij dit lijstje een strook papier gebruikt uit het paper pad Sweet Beauty, en enkel de rood/bruine mozaïek steentjes gebruikt en een fotootje er in verwerkt.
De zijkanten heb ik afgewerkt met witte gesso




Bij het derde lijstje heb ik enkel blauwe en witte steentjes gebruikt


Hier heb ik een plaatje in verwerkt en onder het plaatje en de zijkanten zijn afgewerkt met zand structuur pasta 

Ik hoop dat ik jullie hiermee weer wat nieuwe inspiratie heb kunnen geven.

Een hele fijne dag!!


Groetjes



1 opmerking: