Pagina's

woensdag 2 juni 2021

Journaling Challenge June: Color your life

 


Je ziet zeker wel dat ik ontzettend veel zin in de zomer heb en niet meer kon wachten om met mijn zomerjournal te beginnen. Toen ik hoorde dat het mooie weer eraan kwam, besloot ik dan ook om juni stiekem in het zomerjournal te doen en niet meer te wachten tot juli...
Ik hoop dus dat jij ook al op je slippers loopt en aan een lekker ijsje of drankje zit.


Ik vind het echt een feestje dat het mooi weer is en we weer een drankje op het terras kunnen doen dus ik heb de slingers opgehangen, je moet ten slotte er zelf een feestje van maken, toch?

Misschien begin je mijn opbouw van pagina's een beetje te herkennen?
Ook bij deze pagina ben ik begonnen met modelling paste door een wel heel leuk bloemetjes-stencil.
Daardoor passen de naast elkaar liggende pagina's al snel goed bij elkaar. 


Dit keer heb ik een beetje acrylverf op mijn vinger gedaan en het over de bloemetjes van pasta gesmeerd voor een extra zonnig en zomers effect, heerlijk om even een beetje te kliederen.


Met een tekst-stempel breng ik wat tekst op de achtergrond aan op wat verschillende plekken op beide pagina's en ook hierdoor passen ze weer goed bij elkaar.
Ik stempel wat zomerse stempels op aquarelpapier en kleur ze een keertje in met aquamarkers.

Op de rechterpagina maak ik onderaan een randje van gekleurd papier, ribbelkarton en vellum. 
Natuurlijk mag washi-tape niet ontbreken dus ook dat vind je op de pagina's...
Ik ben dol op blauw en geel dus ik wordt wel helemaal vrolijk van deze gekleurde pagina's.
Ik hoop jullie ook!


Wat ga jij doen met het thema: Color your life?
Deel jouw pagina's op onze groep en in het album, 
zodat je kans maakt op een mooi prijzenpakket van Craft Sensations.


Deze producten van Craft Sensations heb ik gebruikt:














Geen opmerkingen:

Een reactie posten