Pagina's

woensdag 28 oktober 2020

Kaart met labels en tags.

 


Goedemorgen, 

Vandaag heb ik een kaart met 3 pockets voor jullie waar allemaal labels, tags en /of foto's in gestopt kunnen worden. Ik heb eerst een aantal overzicht foto's van de 2 kaarten zoals ik ze gemaakt heb en daarna volgt stapsgewijs een foto tutorial. Hierin laat ik zien hoe ik deze kaarten opgebouwd heb. Veel plezier! 









Hieronder volgt dan de uitgebreide foto tutorial:
De afmetingen van het cardstock zijn 21 -21 cm.



















Dit is dan de basis van de kaart met wat labels en tags. Het design papier heb ik ongeveer 4 mm kleiner gesneden dan het cardstock, ik vind dat persoonlijk mooier staan, maar het staat je natuurlijk vrij om het design papier een halve cm kleiner te snijden/ knippen.
Heb je nog vragen, of was er iets niet duidelijk, laat dan even een berichtje achter, ik zal deze dan proberen te beantwoorden. Mocht je deze leuke kaart ook gaan maken, zou ik het heel leuk vinden als je het resultaat ook met ons zou willen delen op onze facebook pagina! 
Hieronder volgen nog wat product foto's  van de producten die ik voor deze kaarten gebruikt heb.
Creatieve groetjes, Sonja







2 opmerkingen: