Pagina's

vrijdag 8 april 2022

card art

 

 Goede morgen,

afgelopen week hebben we een insta hop gedaan, alle designteamleden zijn aan de slag geweest met acryl verf, iedereen heeft iets totaal anders gemaakt.

Ik zelf ben aan de slag geweest met een xl speelkaart deze heb ik op gepimpt  met acryl verf en huis tuin en keuken spullen. ik heb maar 2 kleuren verf gebruikt, als je het leuk vind kun je er natuurlijk nog meer tegelijk gebruiken.


Ik heb eerst de kaart even ingesmeerd met gesso, en goed laten drogen. Daarna heb ik met een oud pasje rode verf eroverheen uitgesmeerd.


Dit weer goed laten drogen, en met de zijkant van het pasje heb ik streepjes gezet op de kaart een "groepje" boven en onder.


Vervolgens heb ik een dopje ingesmeerd met verf en deze ook afgedrukt op de kaart.



Als laatste heb ik nog een stukje bubbeltjes plastic ingesmeerd met zwarte verf en hier ook hier en daar een afdrukje mee gemaakt.


Laat alles eerst heel goed drogen daarna kun je het naar wens versieren. Er zit ook een mini canvas doek bij het setje deze heb ik als onderlegger gebruikt ( in de verpakking)


Tot slot heb ik met houten letters nog het woordje art erop geplakt en wat die cuts, met designpapier en een tekst heb ik een "groepje" gemaakt en deze met 3 d tape erop geplakt.


groetjes Patricia


wat heb ik gebruikt:















1 opmerking: