Pagina's

zaterdag 11 september 2021

CAS kaart

 

Goede morgen,

Vandaag heb ik voor jullie een CAS kaart, voor degene die de term niet kennen: Clean And Simple. Mijn zus zou vandaag met haar grote liefde in het huwelijks bootje stappen, maar helaas kan dit weer niet doorgaan. Vandaar dat ik dit kaartje heb gemaakt als kleine hart onder de riem.

Voor deze kaart had ik niet zo veel nodig, zoals je op de foto wel kunt zien. De embossing mallen icm de metallic papier geven een chique uitstraling daar hoeft dus niet zoveel meer bij.


Ik heb de mal maar voor een deel gebruikt op het witte papier, op de rand heb ik het bewerkt met bakerstwine, en achterop vast gezet met plakband. 


Het witte gedeelte heb ik opgeplakt met 3d tape, voor een leuk effect. Het houten ornament is aan de andere kant voorzien van rode glitter dat vond ik er niet zo bij passen dus heb ik hem er andersom opgeplakt.


de label komt uit een a4 paper block en tot slot heb ik er nog 2 sequins opgeplakt.



wat heb ik gebruikt:







1 opmerking: