Pagina's

donderdag 22 juni 2017

it's a girl - rammelaar

Hallo allemaal


Vandaag heb ik deze leuke baby kaart gemaakt, ik heb het kaartje in het roze gemaakt maar je kunt hem natuurlijk ook in het blauw maken of iedere andere gewenste kleur.

Het patroon van de kaart heb ik zelf ontworpen, en het middelste gedeelte van de kaart (de rammelaar) is een schud gedeelte. Deze heb ik gevuld met kleine belletjes zodat de rammelaar ook echt rammelt als je er mee schud

Het patroon van de rammelaar zal ik hier op het blog met jullie delen maar ik zou het dan wel heel leuk vinden dat als jullie het patroon gebruiken dat je het resultaat dan komt laten zien in de Craft Sensations facebook groep "Creatief met Craft Sensations"  




Het patroon van de rammelaar zal ik hier op het blog met jullie delen maar ik zou het dan wel heel leuk vinden dat als jullie het patroon gebruiken dat je het resultaat dan komt laten zien in de Craft Sensations facebook groep "Creatief met Craft Sensations"  


De basis van de rammelaar heb ik gemaakt met roze linnen cardstock


Dit is het patroon wat ik uit roze cardstock heb gesneden

Het design papier wat ik gebruikt heb komt uit een van de  30cm x 30cm paperpads



Dit is het patroon voor het design papier



En de schulp rand heb ik uit wit linnen cardstock gesneden

Dit is het patroon van de schulp rand


De kaart bestaat uit 2 delen die uiteindelijk op elkaar plakt met het schud gedeelte er tussen

Het schud gedeelte heb ik gemaakt van een transparant hoesje met behulp van een fuse tool.

Heb je geen fuse tool dan kun je ook blisters gebruiken of mica sheet met foam tape.



 Verder heb ik nog gebruikt de knoopjes uit deze 3D embellishments


Puffy stickers


En de tekst heb ik gemaakt met deze glitter stickers




Heel veel plezier bij het maken van de rammelaar en het resultaat zien we heel graag terug in de Craft Sensations facebook groep "Creatief met Craft Sensations"


Groetjes 



8 opmerkingen:

  1. Echt superleuk verzonnen Sandra!! Dit model ga je zeker veel zien verschijnen nu ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, ja ik ben heel benieuwd we zullen het vast wel gaan zien op de facebook groep denk ik

      Verwijderen
  2. Hele leuke kaart en knap bedacht.
    Wat zijn blisters eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel Marga, bolblisters zijn een soort plastic cups die je kunt gebruiken voor schudkaarten te maken. bolblister zijn er in verschillende vormen ://www.kippershobby.nl/share/media/images/artikel/L2100/19353.jpg


    BeantwoordenVerwijderen
  4. super gaaf en mooi gemaakt, dank je wel voor het patroon
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Karin, veel plezier met het patroon 😉
      groetjes Sandra

      Verwijderen
  5. Prachtige rammelaar, heel erg mooi gemaakt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen