Pagina's

donderdag 25 juli 2019

boxcard tutorial

 Hallo allemaal

Vandaag heb ik maar een korte blogpost voor jullie,
en nu hoor ik jullie al denken nou fraai want er staat toch bij dat er een tutorial van is maar ik heb de tutorial opgenomen en de link  naar het filmpje vinden jullie in deze blogpost.

De meeste boxkaarten die je voorbij ziet komen zijn vierkant maar ik heb het patroon wat aangepast zodat de box wat breder is maar de zijkanten wel wat smaller gelaten. Ik heb het formaat aangepast naar een maat die ik zelf wel mooi vond. Mocht je de kaart willen opsturen dan past hij in een A5 envelop.








 Gebruikte materialen









Hoe ik deze 2de boxcard gemaakt heb dat kun je zien in het filmpje, ook laat ik in het filmpje zien met welke materialen ik gewerkt heb.









 Hierbij de link naar het filmpje

 veel plezier met de tutorial!!




Gebruikte materialen










Groetjes!!























6 opmerkingen:

  1. Superschön geworden
    Liebe Grüsse Christiane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke box! Ik ga het ook zeker proberen. Ik vind het alleen jammer dat je niet te horen bent!😞

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk, weer eens een ander model dan de vierkante versie die ik altijd maak! Ik ga er eens even voor zitten om je filmpje te bekijken. 😉

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sandra, je gebruikt in je tutorial voor de basis de afmeting 15 x 19,7 cm, maar dat moet toch 29,7 cm zijn?

      Groetjes
      Nicolette

      Verwijderen
  4. Wat een mooie boxkaart. Alleen, het filmpje doet het niet meer. Kunnen we misschien ook ergens anders zien hoe het is gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen