Pagina's

vrijdag 9 april 2021

Hobby Frutsel Bakje.....

 




Hoi Hoi 

Vandaag laat ik jullie dit handige opbergbakje zien .
Ik heb er dan hobby dingen in gedaan maar je kan er natuurlijk van alles en nog wat in doen.
Een tijdje terug maakte ik een tutorial van een thee doosje. 

Hier vind je het blog bericht van mijn thee doosje.


Als je dit doosje twee keer maakt kan je voordat je de onderkant en achterkant erop plakt .
Hier met een stans een ovaal uitsnijden zorg dat dit op alle twee de kanten op dezelfde plaats zit .
Zo heb je een soort handvat aan het bakje.


Daarna kan je het aan elkaar plakken .
Dan heb ik wat vakjes erin gemaakt 
door een stukje cardstock van 8,5 x 4 cm 
en te rillen aan de uiteinde op 1 cm 
(meet het even na op je doosje)



Plak er ook een design papiertje op aan beide kanten.
Dan op de plakstrookjes een stukje tape .
En plak het in je doosje .
Je kan natuurlijk zoveel vakje maken als je wil .
Daarna heb ik nog wat designpapier op de achterkant gedaan .
Je zou dat ook in een keer kunnen doen (maar ik had eerst twee doosjes al gemaakt en kwam toen op het idee om er vakjes tussen te maken )





Heel veel succes en plezier mocht je het ook gaan maken .

gebruikte materialen 





Groetjes Marcella







4 opmerkingen:

  1. wauw, wat heb jij je lekke geamuseerd ! helemaal top is dit geworden
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, maarrrrrrrr
    Dat doosje is toch veel te klein? Of hebben wij teveel spullen, oeps.....

    groetjes, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad eigenlijk is die veelte klein om al onze spullen in te doen .
      Maar wel weer heel leuk om te maken .

      Verwijderen