Pagina's

vrijdag 18 december 2020

Super snelle kerstkaartjes.......


Hallo 
Nog een weekje en dan is het al kerst .
En in deze rare tijden is het toch wel fijn om een kerstkaartje te versturen .

Nou kom ik ieder jaar weer kaartjes tekort .
Maar gelukkig had ik dit leuke blok papier al in huis .
En maakte daar nog gauw wat snelle kerstkaartjes mee.
Helaas kunnen jullie niet naar de winkel maar waarschijnlijk heb je best wel wat in huis .
Of heb je wel al genoeg kaartjes gemaakt .


Ik gebruikte dit leuke papier blok van CS daar zitten al hele leuke plaatjes in even uitknippen 
en je bent al gauw op weg .


Ik maakte eerst van cardstock wat vierkante kaartjes van 10.5 x 10.5 cm .
En plakte daar een paar gescheurde papiertjes op.
Als je papier naar je toe scheurt geeft dat een leuk randje.




Dat leuke witte sterretje is een stansje en zit dit jaar bij een kerststempel van CS .
Plak er een paar bij en het ziet er toch gelijk al leuk uit.

Nog wat bakkers twine (Rood touwtje met een glitterdraadje erdoor)
Voor het kaartje hieronder gebruikte ik als basis een vel uit het designblok .
en verder ook wat scheur en plakwerk .





Het kaartje hieronder is wel iets groter deze is 13 x 13 cm 
omdat het label iets groter is 
Ik maakte een gaatje in het label en hier kon mooi een leuk touwtje door .


Zo zie je dat je best snel een paar leuke kerstkaartjes kan maken .


gebruikte materialen .

Alvast hele fijne kerstdagen 
en blijf gezond 
Groetjes Marcella




















1 opmerking: