Pagina's

vrijdag 13 december 2019

Kaart met tags - Gast DTer Bianca


Hoi allemaal

Dit is mijn 2e project als gastdesigner voor Craft Sensations, ditmaal een blogpost. Het is een kaartje geworden met een tag waar een waterval op is gemaakt.


Op de kaart is een Craftzakje als pocket verwerkt, voorzien van ingekleurde- en uitgeknipte stempels. Ook is er een touwtje met 3 kraaltjes erom geknoopt.


Voor de pockets heb ik 2 labels gemaakt. Op de kleine heb ik de polaroid stempel uitgeknipt en voorzien van de tekst "LOVE".

De 2e is voorzien van een camera stempel en een tekstje. Ook een paperclip met washi tape erbij om het wat speelser te maken.


Zoals je ziet heeft deze tag een kleine waterval. Op de volgende pagina's zijn ook uitgeknipte en ingekleurde stempels verwerkt.


Beide labels hebben ook lintjes die bij elkaar worden gehouden door een touwtje. 


Alle materialen die zijn gebruikt zijn van Craft Sensations.


Dit is het pakket dat ik heb ontvangen van Craft Sensations:

  • Ivory Cardstock 300 gram 
  • Washi tape 4 rollen 
  • Set lint & Strikjes
  • Designpapier Lovely basics
  • Stempelset incl stans en embossingfolder Memory Lovers
  • Stencils

Als extra heb ik het onderstaande gebruikt, ook van Craft Sensations:

Stempelset:


Kraaltjes:


Heb ook hier met veel plezier aan gewerkt en ik hoop dat jullie ook zijn geïnspireerd.

Liefs Bianca

8 opmerkingen: