Pagina's

zaterdag 25 september 2021

mini laden kastje

 
 
 Goede morgen, 

vandaag laat ik jullie een klein laden kastje zien. Deze heb ik heel simpel gemaakt van 3 lucifers doosjes. Ik heb de randen met inkt bewerkt en daarna de 3 doosjes op elkaar geplakt, en dit vervolgens voorzien van designpapier.

Op de voorkant van de doosjes heb ik een strookje designpapier geplakt en een splitpen door de voorkant geprikt als "knopje". Aan de onderkant heb ik 4 kralen als pootjes geplakt. Bovenop heb ik het een beetje aangekleed met een leuke tekst en een bijpassen blink houtje en een grote strass steen.



In de lades heb ik nog niets zitten, hier kun je natuurlijk van alles in doen, zoals de leuke strass steentjes, sieraden of bv geld als je deze bv cadeau geeft.



ik wens jullie nog een hele fijne dag toe,




wat heb ik gebruikt:







3 opmerkingen:

  1. Yeah.............leuk!!!! Dank je.
    Snel wat meer kaarsjes aansteken voor genoeg doosjes... gniffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt hoor, weet jij of ik de brads nu ook kan kopen. Ik heb ze al heel lang niet gezien in de winkel.
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen