Pagina's

maandag 8 april 2019

Kadokaart voor chocolade

Kadokaart

Ik vind het leuk om een kleine cadeautje te maken, niet omdat het moet maar gewoon omdat iemand het verdient of om te bedanken.
deze keer wilde ik  iets te maken waar ik iets lekkers in kon verwerken en dus heb ik een cadeau kaart gemaakt in plaats van een doosje.



Ik heb de basis van de kaart gemaakt van Cardstock en Design papier van Craft Sensations


De bloemen heb ik gemaakt met een oudere clear stamp & cutting die stempel van Craft Sensations.
Ik heb deze gestempeld op het design papier en daarna bewerkt met hele dikke transparante embossing poeder zodat een bloem steviger word maar ook een mooi doorzichtig laagje krijgt.

Doordat het boekje 19cm lang is en ik 15cm x 15cm design paper pads heb gebruikt heb ik 2 soorten papier op de kaft gebruikt dat geeft ook nog een leuk effect.


Aan de binnen zijde van de kaart heb ik ook 2 verschillende printjes gebruikt.
Aan de linker zijde heb ik 2 doosjes gemaakt waar merci reepjes inpassen
en aan de rechter kant heb ik een vak gemaakt waar een reep chocolade in kan
Ook de bloemetjes heb ik op dezelfde manier verwerkt als op de voorkant alleen heb ik ze hier gestempeld op creme kleurig cardstock


Op de achterkant heb een mooie toepasselijke tekst verwerkt.
Hierbij heb ik verder geen versiering gedaan omdat ik het niet al te druk wilde maken 
En soms kan het ook mooi van eenvoud zijn.


Dit is toch een leuk aardigheidje om te geven en chocolade doet het in de meeste gevallen altijd goed 




Een hele fijne dag allemaal!!

6 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd! Die ga ik zeker maken😊.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel , super ! Wat leuk dat je denkt om nieuwe mensen👌

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een kaart met een beetje meer, heel mooi gedaan! Dankjewel voor het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor het patroon. Erg leuk om kado te geven!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettende mooie kaart. Mag ik een brutale vraag stellen? Waar kan ik het patroon vinden?

    BeantwoordenVerwijderen