Pagina's

maandag 6 maart 2017

wooden deco disc


Goedemorgen!

Deze leuke Wooden deco discs kun je nu vinden bij je Action winkel (of binnenkort)
Het DT is er ook mee aan de slag gegaan...
Ze zijn zo leuk.

Kom je ook eens kijken op onze fb pagina?


Ik had nog een rotan hart liggen en daar ben ik mee aande slag gegaan
De wooden discs heb ik bestempeld met letter stempels
en een sierlijke swirl stempel uit een van de setjes van Craft sensations
zie foto hieronder..
Om het nog vrolijker te maken heb ik de vlinder stempel/snijmal set ook gebruikt
maar bewust in de natuurlijke kleurtjes gehouden.






bedankt voor het kijken!

en tot snel

1 opmerking:

  1. goede morgen
    kkan ik deze deco discs ook rechtstreeks bestellen ??
    heb bij de action een buitenspiegel gekocht en deze na deze spiegel gebeitst te hebben beplakt met jullie deco discs , maar gaandeweg mijn projectje kwam ik er achter dat ik nog drie doosjes te kort kwam ( had er zes gekocht)ben ondertussen in 2 action vestigingen geweest Volendam en spierdijk maar die kunnen dit op dit moment niet leveren , ik had er een cadeau voor onze dochter voor willen maken voor sintnicolaas , kunt u mij aub helpen , en zo ja laat mij dat dan even weten , emailadres is thoomkwakman@gmail.com alvast hartelelijk bedankt
    en met vriendelijke groet
    T. Kwakman Volendam

    BeantwoordenVerwijderen