Pagina's

maandag 18 december 2017

verjaardags kaartje


Dit kaartje heb ik gemaakt met verschillende Craft Sensations materialen 


De basis van de kaart heb ik gemaakt met Metalic linnen cardstock dit mooie papier heeft een prachtige glans waardoor je kaartje een mooie metalic glans krijgt
Ook het roze papier wat ik gebruikt heb om te matten is het metalic cardstock



Het design papier wat ik gebruikt heb komt uit deze 15x15cm paper pad serie




De stempels die ik gebruikt heb komen uit deze prachtige nieuwe stempel serie
ik heb de stempelset met de zwanen gebruikt bij dit kaartje (set links boven)




De tekst heb ik zelf gemaakt op de pc en uitgeprint op die manier kun je je kaartje toch een heel persoonlijk tintje geven of de juiste tekst geven mocht je er geen bij passende stempel bij hebben.

Ook heb ik nog de volgende materialen gebruikt voor het aankleden van het kaartje






Groejtes



Geen opmerkingen:

Een reactie posten