Pagina's

woensdag 18 december 2019

Zelf je achtergrond papier maken - Gast DTer Marcella



Hoi Hoi

Vandaag weer een leuke tip van mij ..
Zelf een leuk achtergrond papiertje maken .
Dat kan je op verschillende manieren doen .
Ik laat er twee zien de een met de 3 D pearl paint  van CS en een met de inktpadjes van CS
en met de Deco stencils van CS hier heb je verschillende soorten van .
Ik gebruikte er een make up sponsje voor .
Doe daar wat 3D pearl op .
en plak eventueel je stencil vast op je papiertje zodat het niet kan verschuiven .



Ga met draaiende bewegingen over je stencil 




En haal je stencil er voorzichtig vanaf 
en zie hoe een leuk effect dat geeft .



Maar ook met de inktpadjes kunnen je hier een leuk achtergrondje mee maken.
gewoon met je inkt pad er over heen vegen en je hebt al heel snel een leuk effect 




En dan het leukste maak er een mooie kaart mee.
De kaart hier onder heb ik het stukje gebruikt met de 3 D pearl paint.




En het andere kaartje is met de stempel inkt achtergrond .








Hier onder nog een foto van mijn gebruikte materialen .


Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden en het ook is gaan proberen .
Succes 

Groetjes Marcella

1 opmerking: