Pagina's

maandag 24 juli 2017

doosje met theezakjes kaartje


Hoi allemaal

helemaal in de ban van de doosjes en cadeau verpakkingen kon ik het toch niet laten om weer een doosje te maken, deze keer zit er een leuk kaartje in waar je theezakjes in stoppen.
Een heel leuk aardigheidje om te maken voor een theeleut.



Ik heb het doosje laten sluiten met een lintje, door er een strik in te leggen 
siert de strik ook gelijk je doosje


Ik heb het design papier uit het blok "Inspiring pastels"gebruikt.
Dit paper pad komt uit deze serie




Het strikje op het kaartje heb ik bevestigd met een roze brad




De uitgestanste tekst heb ik bewerkt met transparante embossing poeder zodat 
deze een glans krijgt.











De maat voor de omslag van het doosje is

* 22,2 cm x 9 cm   (deze rillen op 10cm en 12,2cm)

De maat voor het doosje is
* 13cm x 12cm   (deze aan alle 4 de zijde rillen op 2cm )

De maat voor het kaartje is
* 21cm x 7,8cm  (deze aan de zijde van 21cm rillen op 8cm - 9,5cm - 17,5cm - 17,9cm


Heel veel plezier bij het maken van dit cadeautje!!

2 opmerkingen:

  1. Sandra, wat is dat weer een leuk projektje van je. Ik ga zeker het patroontje overnemen voor al mijn theeleutvriendinnen.

    BeantwoordenVerwijderen