Pagina's

vrijdag 10 september 2021

cadeau mapje

 
 

goede morgen,

vandaag laat ik jullie een cadeau mapje zien die je heel simpel kunt maken met een bank enveloppe. Deze is simpel te maken maar niet minder leuk.

Je neemt een bank envelop en vouwt deze dubbel, ik heb de flap op de vouw ingeknipt, links heb ik de flap iets bijgeknipt zodat de flap aan beide kanten gelijk is. 


De rechterkant heb ik naar binnen gevouwen en dicht geplakt, echt aan de binnenkant zodat je een pocket hebt.

Op de voor en achterkant heb ik design papier geplakt van 11 cm x 11 cm, uit een a4 paper collection blok. Aan de rechter binnen kant heb ik 2 labels gesneden en een pocket van 5 cm x 11 cm, hierin kun je weer losse labels/ kaartjes stoppen.

Links binnenin heb ik wit gelaten en de flap dicht gemaakt met een stukje washi tape hierin kun je bv een cadeau kaart of geld stoppen.


                                       mocht je heb ook gaan maken show je hem dan even ?

wat heb ik gebruikt:






2 opmerkingen: