Pagina's

maandag 25 november 2019

Travel journal - Gast DTer Thalien


Hoi allemaal!

Ik ben aan de slag gegaan met de Travel journal! Je kunt hier heel veel dingen mee door de verschillende inserts die er bij zitten. Die je ook nog extra kan aan schaffen.  Je hebt blanco papier, lijntjes en dots. Daarnaast is er ook nog een agenda lay out. 
Ik gebruik hier de blanke pagina! 
Wat heb ik allemaal gebruikt?
Een pakje stencils, acryl spray, clear stamps, papierblokje en een fineliner en als laatste een pakje lint.



Als eerste begin ik met de stencils te werken en plak ik deze vast met schilderstape. Vervolgens gebruik ik de spray voor een gaaf effect. Daarna spray ik ook de andere bladzijden in. Heb je geen spray dan kan je ook een oud parfumflesje gebruiken en deze vullen met verf. Of pak een schaaltje en doe daar een beetje verf op en spetter dit met een kwast op het papier. 


Daarna droog ik het even met de heattool zodat ik snel weer verder kan :)! Vervolgens pak ik mijn papierblok en scheur ik stukjes en verdeel dit over de pagina.

Als alles droog is pak ik mijn fineliner en maak ik kaders door streepjes te zetten. Zo voeg je net wat extra toe aan je pagina.

Op de andere pagina maak ik slordige lijntjes, het hoef helemaal niet perfect te zijn en dat maakt dit zo leuk! lekker kliederen en je krijgt de leukste creaties.


Ik pak de clear stamps er bij en zwarte inkt, ik gebruik verschillende stempels op de pagina! 
Vervolgens teken ik met de fineliner ovale bladeren en maar ik hier een bloemetje van . (rechts onderin). Ik plak een leuke foto in het midden om de pagina af te maken. 

Tenslotte pak ik een papierklemmetje en knoop ik daar een lintje om en klem ik deze op de pagina!



Mochten jullie dit nou ook leuk vinden om te maken maak er dan even een foto van en tag mij even in de groep van Craft Sensations. Super leuk om zo samen creativiteit te delen.

Liefs,
Thalien




7 opmerkingen: