Pagina's

woensdag 4 november 2020

Never give up on things that make you smile

 

Na alle herfstpagina´s nu even iets heel anders tussendoor...
Naast kraftpapier en natuurtinten ben ik ook fan van zwart-wit en was ik dan ook erg blij met de prachtige nieuwe papierblokken in zwart-wit. Deze pagina bestaat uit design papier die ik op maat heb gesneden van mijn journal en uit losse strookjes van andere printjes die ik er weer opgeplakt heb. Ook maakte ik op deze pagina een pocket zodat daar een tag ingestoken kan worden.

Ik knipte een tag uit wit aquarelpapier en maakte modelling paste op kleur met zwarte aquarelverf. De nieuwe hartjes stencils zijn erg leuk om als achtergrondje te gebruiken. Ik gebruik wat restjes design papier om strookjes onderaan de tag te maken en bedacht me opeens dat er ook stickers in het papierboek zitten en ja hoor ook in zwart-wit... Hoe leuk is deze tekst sticker ook. Een zwart lintje door het gaatje maakt deze tag helemaal af.

Hier kan je mijn opengeslagen journal even helemaal zien, nu zie je de rechterpagina beter doordat de tag in de pocket zit en kan je de afwerking van de pocket ook bekijken.

Op de linker pagina heb je misschien al mijn sketch voor november gespot? Deze wilde ik niet helemaal in zwart-wit maken en kon het dan ook niet laten om daar wat kleur in aan te brengen. Bij die mooie hartjes hoort toch ook de kleur van de liefde?

Ik hoop dat jullie ook lekker aan de slag gaan in jullie journal, laat je ook eens een pagina zien? In het nieuwe jaar gaan we daar ook wat leuks mee doen maar daar hoor je later meer over. Ik wordt heel blij van al deze nieuwe plannen voor het nieuwe jaar, wat maakt jou aan het lachen?

Hartelijke groetjes, 


Gebruikte Craft Sensations materialen:












1 opmerking: