Pagina's

zaterdag 5 december 2020

kerstkaart met labels

 

Goede morgen,

Allereerst wens ik iedereen een fijne sinterklaas avond toe, met veel gezelligheid warme chocolademelk en wat lekkers.

Toch heb ik ervoor gekozen vandaag een kerstkaart te plaatsen, misschien zag je het al, ik heb het patroon van de challenge gebruikt die op facebook staat in de groep van craftsensations. (klik hier)

  
Ik heb dit keer een dubbele kaart gemaakt met aan de rechterkant een pocket voor labels, deze heb ik zelf op maat gesneden uit de kaartjes van een groot 30 x 30 blok.

Aan de kant van de flap heb ik een beetje extra ruimte gehouden zodat ik dit kon versieren met bakkers twine, hieraan heb ik belletjes geknoopt en een houten figuurtje. 

De labels zijn uit een groot vel geknipt, op de flap heb ik de kleine kerstboom geplakt van mijn ontworpen patroon voor de kerst challenge. De randjes van de kerstboom heb ik bewerkt met typex / correctie vloeistof makkelijk en super snel droog.





wat heb ik gebruikt:



 









1 opmerking: