Pagina's

woensdag 29 juli 2020

Verjaardag-tags


Vanuit Dwingeloo een blog over verjaardag-tags die ik maakte voor mijn nichtje die volgende week jarig is en waar ik eindelijk eens heen kan... andere jaren valt haar verjaardag altijd in onze vakantie naar het buitenland en moeten we haar verjaardag altijd later een keertje inhalen. 
Superleuk dat we er dit keer gewoon bij kunnen zijn!

Omdat ik op vakantie ben weer de uitdaging om met 
zo min mogelijk materialen toch een leuke tag te maken. 
Ik ben mijn modelling paste vergeten, zoals jullie hebben kunnen lezen in mijn blog van afgelopen maandag, dus moest ik iets anders bedenken om een achtergrondje met een stencil te kunnen maken.

 
Ik vind dat papier met die zonnebrillen helemaal geweldig! 
Het komt uit het nieuwe paper pad 30 x 30 Watercolor Design.
Ik heb 2 verschillende maten tags gemaakt en deze in bijpassende kleuren met watercolor bewerkt.


Toen de watercolor droog was (hihi, wachten duurt lang als je ook nog je heat tool bent vergeten....)
heb ik het hartjes stencil erop gelegd en met een babydoekje over de hartjes geveegd zodat op die plekken de watercolor weer zou oplossen en zo ontstonden er toch hartjes op de achtergrond.


Op de achtergrond stempel ik nog wat ballonnen en dat had ik eerst ook aan de rechterkant gedaan maar vond dat toch niet zo mooi geworden dus toen ik reepjes zonnebrillen-papier ging plakken kwam daar toch weer wat overheen, zo los je makkelijk weer op wat je toch niet leuk vind geworden. Ik heb er nog een strookje zwart papier tussen gedaan voor een beetje meer perspectief. Uiteraard moest er voor mijn nichtje een eenhoorn opkomen en een leuke happy birthday stempel.


Ook de mini tag maak ik af met een reepje zonnebrillen papier, 
die ik ook langs de randjes een beetje  kleur met inkt.
Ook hier een leuke ronde happy birthday stempel en met een lettertang maak ik haar naam erop.


Het resultaat ziet er gezellig en zomers uit, vind je ook niet?


Het bakers twine koortje erdoor maakt het af zodat ik het straks aan haar cadeautje kan hangen.
Ze is dol op knutselen dus ik heb natuurlijk iets om creatief mee te doen en ik ga nog opzoek naar een mooie plant voor op haar nieuwe slaapkamer.

Zomerse groeten,


Ik heb de volgende producten gebruikt:










Geen opmerkingen:

Een reactie posten