Pagina's

woensdag 30 oktober 2019

voorstellen eerste Gast designer



Beste dames,
Inmiddels zijn wij zo ver om onze gast designers aan jullie te presenteren. Vanwege het overweldigend aantal aanmeldingen hebben wij besloten om 7 dames de kans te bieden die de komende tijd als gast designers voor ons DT creaties mogen plaatsen,

 uit deze dames gaan wij uiteindelijk de kandidaten voor het DT kiezen.

Wij hebben deze dames een leuke creatieve uitdaging gegeven waar jullie de komende tijd van mee mogen gaan genieten.
De dames hebben allemaal van ons een pakketje ontvangen met daarin dezelfde materialen alleen kleur en afbeeldingen zijn verschillend.
Hiermee gaan de dames ieder 2 creaties maken waarvan 1 creatie met een tutorial.
Wij zijn ontzettend benieuwd waar ze ons en jullie mee gaan verrassen.



Graag willen wij de komende dagen onze gast DTers voor de aankomende tijd aan jullie voorstellen.

De eerste gast DTer die wij aan jullie voor willen stellen is Ellen Snel




Hallo allemaal


Ik ben Ellen Snel en bijna dagelijks creatief bezig omdat ik daar veel ontspanning uit haal en hier heel veel plezier in heb. 

Twee dagen in de week werk in het ziekenhuis als apothekersassistente en kom dan ook bij de mensen aan bed, daar zie je wel hoe belangrijk een kaartje krijgen is.

Ik maak dan ook graag kaartjes en labels voor aan cadeautjes/bloemen maar ben vooral ook veel bezig in mijn bullet- en artjournal. 
Achtergrondjes maak ik op verschillende manieren, ik vind het leuk om steeds nieuwe technieken toe te passen: watercolor, pastels, inkt, stencils, stempels, structuurpasta etc. 
Ik ben verliefd op clearstamps en gebruik deze dan ook veel. 😊
Ik geniet echt van alle creatieve uitspattingen op deze Facebook pagina, zo tof om te zien dat iedereen weer wat anders maakt met dezelfde producten.
Ik hoop dat ik jullie ook kan inspireren met mijn maaksels.

Creatieve groetjes van Ellen









5 opmerkingen: