Pagina's

donderdag 31 oktober 2019

voorstellen 3de Gast Designer

Vandaag stellen wij de 3de Gast designer aan jullie voor en dat is

Anita Klein



Hallo allemaal,

Mijn naam is Anita Klein, ik ben 49 jaar, getrouwd en heb een dochter en een zoon. Ik mag wat leuke dingen maken als gastdesigner voor Craft Sensations. Ik vind dit superleuk, maar ook best wel spannend.  Ik ben mijn hele leven al creatief bezig. Vooral met papier/karton. Ik maak graag kaarten in allerlei stijlen, maar ook cadeautjes en cadeauverpakkingen vind ik geweldig om te maken als het maar van papier/karton is!
Ik hoop dat je met veel plezier naar mijn creaties komt kijken en dat je daar genoeg inspiratie uit kunt halen om zelf iets moois te creëren. Heel veel plezier!

Hartelijke creatieve groeten van 

Anita Klein







11 opmerkingen:

  1. Welkom hier.je werk ziet er leuk uit!groetjes karen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten maar van je cadeau-verpakkingen ben ik helemaal weg Anita.
    Veel succes gewenst.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen