Pagina's

woensdag 30 oktober 2019

voorstellen 2de Gast designer



Het is tijd om de 2de Gast designer aan jullie voor te stellen





Patrica Claassen



Hallo allemaal


Mijn naam is Patricia Claassen ik ben 40 jaar, getrouwd met Sander en we hebben
 2 kids Naomi (15) en Boas (9)
Vanaf mijn 14e maak ik al kaarten, het is begonnen met 3D, daarna kwam het  stempelen erbij
 ( ATC) en ongeveer 16 jaar geleden ben ik verslaafd geraakt aan scrapbooking, vooral de mini albums vind ik erg leuk om te maken.

ik vind het erg leuk dat ik gast designer mag zijn voor dit leuke merk!
 Craft sensations gaat lekker met de tijd mee, heeft prettige spullen om mee te werken en alles is steeds beter op elkaar afgestemd. 
Ik hoop dat ik "volgers" kan inspireren met mijn voorbeelden/ideeën 


Groetjes Patricia







8 opmerkingen: