Pagina's

woensdag 24 maart 2021

Journaling Challenge Winterboekje

 

In de afgelopen tijd ben ik bezig geweest in mijn winterboekje voor de Journaling Challenge.
Ik vond 1 pagina per thema net een beetje weinig voor een echt boekje maar ik had nog een paar lege bladzijden op te vullen. Hheerlijk om daar even mee aan de slag te gaan.


Het leek me leuk om eens zelf een soort washi-tape te maken, haha net of ik daar niet gewoon een doos vol van heb maar het gaat om het idee he ;)
Ik heb schilderstape gebruikt en ben met watercolor aan de slag gegaan. Je moet dit heel goed laten drogen dus ondertussen kon ik alvast de pagina bewerken.


Hier zie je dat ik nog een nieuwe kleur en spetters heb aangebracht. 
Eerlijk gezegd vond ik hier het resultaat nog erg tegenvallen (je hebt soms iets heel anders in je hoofd).


Maar nadat ik gestempeld had begon ik hem toch leuk te vinden en kreeg hij toch een plekje in mijn journal...


Hoe anders lijkt hij nu hij in mijn journal zit he? De achtergrond heb ik bewerkt met modelling paste en stempels, zoals je inmiddels wel van me bent gewend.


Ook de linker pagina heb ik in dezelfde stijl gemaakt en ook daar vind je mijn eigen washi-tape weer terug. Ik maak het aan die kant af met washi-tape van Craft Sensations en een tekst-sticker. 
Op beide pagina's plak ik nog wat stansjes op, ik heb een pizzadoos liggen met allerlei uitgestanste stansjes zodat ik gewoon even kan grabbelen en meteen kan plakken.




Ik heb een filmpje gemaakt van mijn boekje zodat je alle pagina's kan zien...




Ik geniet volop van alle journaling pagina's die voorbijkomen 
en ik hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren.



Ik heb de volgende producten van Craft Sensations en Art Sensations gebruikt:















Geen opmerkingen:

Een reactie posten