Pagina's

donderdag 2 november 2017

surprise box

Dit keer heb ik een surprise box gemaakt, ik heb de box zo gemaakt dat er een kaars of zoals op de foto een bewerkt potje in past.
Een hele leuke manier om een kaars of theelicht glas kado te geven.


De box heb ik gemaakt van cardstock en heb ik zowel aan de binnenkant als buitenkant bewerkt met Design papier van Craft Sensations




De kerstballen aan de zijkant van de box heb ik gemaakt met de mal uit deze stempel serie,


De kerstbal heb ik uitgestanst uit design papier en bewerkt met ultra dikke embossing poeder zodat er een dikke glans laag op komt te liggen, de randen heb ik gemaakt met zilver kleurige frantage
Ook de randen op de box en de hoekjes onderaan heb ik bewerkt met frantage voor een metaal look.


De kerstbal met tekst heb ik gemaakt op de computer ook hier heb ik de rand weer bewerkt met frantage en daar wat deco bells op geplakt




De kerstroos op de deksel heb ik gemaakt met transparante crackle pasta hierdoor krijgt de kerstroos een mooi gescheurd effect.


Tot slot als je de hele deksel verwijderd valt het hele doosje open.
Het potje wat ik bewerkt heb ik een chicken tonight potje dat heb ik bewerkt met cristal gel voor een matglas effect en daar overheen heb ik ijs effect pasta aangebracht voor sneeuw effect.


Groetjes


2 opmerkingen: