Pagina's

zaterdag 3 juli 2021

simpel doosje

 

Goede morgen,

ik maak echt al heel wat jaren kaarten en andere dingen met papier. Dit zijn 1 van de eerste simpele doosjes uit mijn begin tijd. Ik heb ze nu in een "craft sensations" jasje gestopt. Leuk om te doen en in een handomdraai klaar.


Ik heb een a6 blokje gebruikt als basis voor het doosje, en erop een metallic stukje papier met een stempelafdruk erop.



Voor het sluiten van het doosje, heb ik een lintje gebruikt.


Ik heb ook een patroontje voor jullie, bij dit doosje is het andersom, hiervoor heb ik als basis metallic cardstock gebruikt en ter versiering designpapier.

Het cardstock is 14.8 cm x 10 cm, deze vouw je dubbel (op 7,4)
aan de korte kant teken je 5 cm af en trekt met je rilpen een lijn naar de middelste vouwlijn aan de buitenkant, zoals op de foto.


Daarna teken je ongeveer in het midden een stip voor de plek waar het gaatje moet komen waar vervolgens het lintje doorheen kan.


Voor het stukje designpapier heb ik even een malletje getekend, het doosje gevouwen na getekend, 
en dan rondom een smaller lijntje getekend ( 2 mm ) en dit uit gesneden.

Dit deel heb ik later midden op het doosje geplakt met 3d tape.


Uit het journal boek heb ik nog een kaartje uitgeknipt ter versiering, 
en de label komt uit het kleine a6 blokje.



mocht je hem ook gaan maken show je hem dan op de groep?


                                                                 wat heb ik gebruikt:








Geen opmerkingen:

Een reactie posten