Pagina's

zaterdag 17 juli 2021

kaartjes met metallic papier

 

 

Goede morgen allemaal,

Ik krijg dinsdag de sleutels van onze nieuwe woning, dus kom echt tijd te kort. Ineens kreeg ik de kriebels ik moet nog een blogpost maken.... Gelukkig zag ik in mijn telefoon nog wat foto's van een tijdje terug. Van ons hoofdkantoor kregen we de vraag aan de slag te gaan met de metallic blokjes, dit is 1 van mijn favorietjes om mee te werken dus heb ik meerdere voorbeelden gemaakt.

Van het post-it boekje heb ik al eens een blogbericht gemaakt, van de andere kaarten heb ik alleen het voorbeeld.


Dit is een ronde kaart, gesneden met de cirkel snijder met een pocket, ik heb wat oudere stempels en stansjes gebruikt. De lintjes zijn met een klein nietje vast gezet.


Dit is een baby kaart in de vorm van een commode, ik heb een deel van de poesjes stempel gebruikt op een andere kleur, de roze stukjes heb ik ook gestempeld, uitgeknipt en er weer opgeplakt.

De lades heb ik opgeplakt met 3-d tape en als knopjes heb ik roosjes gebruikt. En tot slot nog een houten figuurtje erbij op geplakt.


Hierboven heb ik nog een giftcardhouder gemaakt, ik heb deze eerder gemaakt in een ander jasje. 
De stempel heb ik bewerkt met witte embossing poeder.

fijn weekend !


wat heb ik gebruikt:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten