Pagina's

woensdag 19 mei 2021

Simpel & Snel Slimline


  Soms heb je opeens een aantal mensen die je een kaartje wil sturen en ik hou er dan van om toch iets zelf te maken, zodat het persoonlijker overkomt. 
Het voelt altijd fijn om te merken dat iemand tijd heeft gemaakt om iets voor je te maken toch? 
Daarom maak ik het vaak zelf zodat je dan ook tijd maakt om aan die persoon te denken.


Maar goed jullie weten vast wel dat kaarten niet mijn specialiteit is maar dankzij mijn collega's DT-members krijg ik steeds meer plezier in ook andere dingen maken dan alleen journalen.
Als ik een aantal kaarten nodig heb, hou ik ervan als het wel eenvoudig en redelijk snel kan.
Ik koos er daarom voor om 3 slimline kaarten te maken uit 1 A4, het zijn dus enkele kaarten geworden.


Je hebt voor deze 3 kaarten nodig:

* Zwart Cardstock: 21 x 10 cm (3x)
* Wit Cardstock: 20,5 x 9,5 cm (3x)
* Zwart papier: 5,5 x 7,5 cm (9x)
* Kraft papier: 5 x 7 cm (9x)
Eventueel voor een strook in het midden achter de vakjes:
* Kraft papier: 21 x 4 cm
* Washi-tape van ongeveer 2 cm breed


Werkwijze:

* Plak het witte cardstock van 20,5 x 10 cm op de zwarte cardstock van 21 x 10 cm
* plak eventueel je lange strook van 21 x 4 cm nu op de kaart 
* Plak daar eventueel een strookje washi-tap op

Maak nu de vakjes die op de kaart komen waar je op stempelt:
* Plak het kraft papier van 5 x 7 cm op het zwarte papier van 5,5 x 7,5 cm
* Bevestig deze vakjes op de slimline kaart


* Nu zoek je leuke stempels of plaatjes uit die je op deze vakjes stempelt/plakt.

 

Zo heb je snel en simpel toch 3 eenvoudige kaarten gemaakt.
Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren, het hoeft niet altijd ingewikkeld.
Als ik meer tijd had gehad dan had ik misschien wat meer details aangebracht...




Creatieve groetjes,


Deze producten van Craft Sensations heb ik gebruikt:

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten