Pagina's

woensdag 21 december 2022

Kerstkaart

 


Zelfs ik ging dit jaar weer aan de slag met kerstkaarten...
Als je mij inmiddels een klein beetje kent dan weet je dat ik er gewoon niet van hou om in de zomer al bezig te zijn met kerst dus doe ik dit pas rond de herfstvakantie of liever pas in december ;)
Dit jaar zijn mijn schoonouders 50 jaar getrouwd en mocht ik de uitnodigingskaarten maken.
Ik heb daarvoor dit model gebruikt en vond het leuk om dit model ook voor kerstkaarten te gebruiken.

Om voor mijn laatste blog nog even een beetje uit mijn eigen comfortzone te stappen zelfs een rood met groene kerstkaart en dan kon echte glitttergoudkarton natuurlijk ook niet ontbreken.

Ik ga het zo verschrikkelijk missen om blogs te schrijven voor jullie. Ik heb dit echt al die jaren met heel veel plezier gedaan en het was ook altijd de stok achter de deur om creatief bezig te blijven. 
Misschien herken je dat wel dat als je eens een drukke periode hebt of niet zo lekker in je vel zit de hobby een beetje stil blijft liggen omdat je dan misschien niet zoveel puf of inspiratie hebt.
In de Facebookgroep kon je dan altijd wel weer inspiratie opdoen en bij mij helpt het juist om wel creatief bezig te zijn als ik me niet fit voel. Het helpt je om even uit je hoofd te stappen.
Bedankt voor al jullie leuke reacties en tof dat jullie zo vaak weer meededen met alle challenges en deelden wat jullie hadden gemaakt, ik heb er volop van genoten.
Dus ik hoop dat jullie ook creatief bezig blijven want meestal is dat dan wat je juist nodig hebt...

Hieronder zie je het basismodel van de kaart.
Deze is 27 x 15 cm en heb ik gerild op 10 en 20,2.
De kleine flap snij ik schuin af.
Ook maakte ik een pocket voor op de kaart.


Er zijn dit jaar ook weer erg leuke kerstblokken en ook met leuke plaatjes die je kan uitdrukken.
Zo kan je heel snel een kaartje maken, ideaal als je er wat meer moet maken.
Een touwtje om de kaart maakt het wel helemaal af.


Ik hoop dat jullie met veel plezier ook kerstkaarten gaan maken en zou het leuk vinden als je dit model gebruikt je dat dan met ons deelt in de Facebookgroep.

Heel veel liefs en tot ziens op andere creatieve accounts, je kan mij vooral op Instagram vinden: @journalingbyellen


Ik gebruikte het volgende product van Craft Sensations:










Geen opmerkingen:

Een reactie posten